GETMOR - działania zapobiegające rozprzestrzenianiu się koronawirusa – COVID 19

‼️SZANOWNI KLIENCI‼️
W związku z odgórnymi zaleceniami zapobiegającymi rozprzestrzenianiu się koronawirusa – COVID 19, zakład GETMOR Chrzanowo podjął szereg działań mających na celu ochronę Pracowników i naszych Klientów przed zagrożeniem.

  • W zakładzie odwołane zostały wszystkie spotkania biznesowe. Pracownicy przed wejściem na teren zakładu mają mierzoną temperaturę ciała. Kierowcy dostarczający surowce i przyjeżdżający po towar mają zakaz wychodzenia z kabin samochodów. Pracownik ochrony mierzy im temperaturę i przekazuje ankietę do wypełnienia. W przypadku temperatury ciała wyższej lub równej 38 stopni C i/lub informacji w ankiecie o pobycie kierowcy za granicą, osoba nie zostaje wpuszczona na teren zakładu, a surowiec nie jest rozładowany. Rozładunku i załadunku towarów dokonują wyłącznie pracownicy naszego zakładu.
  • Pracownicy zakładu przestrzegają wysokich standardów higieny. Zakład posiada wystarczającą ilość certyfikowanych preparatów do mycia i dezynfekcji rąk, specjalistycznych środków myjąco-dezynfekujących do mycia i dezynfekcji wszystkich powierzchni, odzieży ochronnej dla pracowników. Śluza higieny w zakładzie przez którą pracownicy przechodzą do obszarów produkcyjnych jest tak skonstruowana, że otwiera się dopiero po zdezynfekowaniu rąk. Kierownicy poszczególnych działów codziennie kontrolują stan sanitarny, zdrowotny swoich pracowników i dopuszczają ich do pracy.
  • Zakład ma wdrożony system HACCP, oraz dodatkowe systemy jakości IFS, BRC które narzucają wysokie standardy higieny w odniesieniu do surowców, powierzchni produkcyjnych, maszyn i urządzeń, personelu realizującego procesy produkcyjne, personelu obsługującego Klientów, produktu gotowego.
  • Pracownicy naszych Sklepów Firmowych dostali wytyczne według których mają postępować podczas obsługi Klientów.

Dla dobra naszych Klientów ustalono następujące zasady postępowania w sklepie:

1. W sklepie może przebywać max. 2 Klientów.

2. Należy zachować odstęp między personelem a Klientem oraz między Klientami co najmniej 1.5 m.

3. Co godzinę należy wietrzyć salę sprzedaży i zdezynfekować klamki oraz drzwi.

4. Co 2 godziny należy umyć posadzki.

5. Co godzinę należy umyć i zdezynfekować maszynkę do mielenia mięsa, krajalnicę i sprzęt drobny, lub częściej w miarę potrzeby.

6. Sprzedawca bezwzględnie musi przestrzegać zasad higieny obowiązujących w sklepie: tzn. myć i dezynfekować ręce po obsłudze kasy i kontakcie z pieniędzmi, po umyciu i zdezynfekowaniu rąk musi założyć rękawiczki jednorazowe w celu przygotowania towaru dla Klienta, rękawiczki ma obowiązek zmieniać dla każdego klienta oraz w przypadku zmiany asortymentu (w rękawiczkach przygotowujemy wędliny i zmieniamy rękawiczki aby przygotować mięso).

Share
do góry